ДЕКІЛЬКА СЛІВ ПРО НАС

 

… і те, чим ми займаємось

А займаємося ми тим, те, що нам подобається. Мало хто може – мені подобається і  я отримую задоволення від своєї роботи. Хоча ми не любимо слово “робота”. Ми вже звикли казати – створюємо, займаємося, праця, замовлення. А чому “робота” погане слово? Корінь цього слова “раб”.

Ми чесно скажемо і мабуть вперше таке прочитаєте зі всіх рекламних агентств мінімум в Києві, що ми не найкращі з рекламістів. Так, ми не найкращі, Ви нас зробите Найкращими. Після того, як ми вас зробимо найкращими або хоча б наблизимо до ТОП-у.

Для досягнення ваших цілей,  потрібно 4 речі:

  • Довіряти нам.

  • Бути чесними з нами.

  • Виконувати наші рекомендації.

  • Не жалкувати кошти на рекламу.

Ось ПЕРША БЕЗКОШТОВНА РЕКОМЕНДАЦІЯ. Коли Ви вирішили відкрити свій магазин чи фірму або новий продукт, запам’ятайте таку хронологію:

  • Остаточно потрібно вирішити чим ви хочете займатися, чи продавати, або це новітній МЕГА-продукт.

  • Зверніться до Рекламного Агентства. Навіщо так рано? – Ми допоможемо Вам. Як Вас або Ваш продукт позиціювати на рикну. Оберемо Вам рекламну стратегію. Взнаємо вашу цільову аудиторію. Хто Ваші прямі конкуренти. Допоможемо підібрати оптимальне ім’я, для продукту чи фірми, бо не кожне вигадане ім’я тупо підійде Вам. Лише після цього можна офіційно реєструватися.

  • Логотип це основа для всього іміджу фірми.

  • Корпоративний стиль, брендування, проектування, вивіски, зовнішня реклама, поліграфія, відео, інтер’єр магазину або дизайн та форма продукту, щоб він вигідно відрізнявся від конкурентів.

  • Виходимо на ринок.

         Зазвичай буває так. Ви взяли в оренду приміщення, зробили там легенький ремонт. Завезли товар, зробили вивіску з ВЕЛИКИМИ ЖИРНИМИ літерами, ну щоб так нормально з космосу було видно. І за три дні до відкриття, “Аааа нам потрібен лого”, щоб нас відрізняли і тіпа імідж. Звертаєтеся до якого дизайнера, він вам малює кучу варіантів, які вам не подобаються, бо лого не гармонує з ламінатом і вивіскою – куча нервів. Десь на 20 варіант вам більш менш подобається, кажете ОК. Все норм!)) Щя клієнти побіжуть. Ммм… А не тут то було. Через 2-3 тижні клієнтів мало і у вас ідея, ну ту, яку вам сусід порадив – флаєра. Ви звертається в поліграфію за флаєрами, знову вагон нервів але ви же знаєте, що таке логотип в векторі. Флаєра  добавлять вам +- ще клієнтів з 100. Ось тепер точно все нормально, все працює. Вже в планах на 10 таких магазинів. І тут через дорогу такий магазин, як і ви, на такі ж товари знижує ціну в двічі. Ви в паніці не розумієте, чому і як, таке можливо, бо ціна менша ніж закупочна. Зменшуєте ціну на всі товари, ідете в мінус і менше чим через місяць ви закриваєте цей магазин. Феніта ля комедія, Game Over. Звинуватите, що флаєра не допомогли і логотип так собі був, і місце так не рибне. А конкурент це була велика мережа таких магазинів і в нього така рекламна стратегія – низькими цінами знищувати таких, як Ви. Він втратить прибуток за цей період але ваші клієнти перейдуть до нього і окуплять ці втрати за короткий час. Ось так… Таких історій можемо хоч сотню написати і про маленьких і про великих.   

       Щоденно ми втілюємо в життя наші проекти та вдосконалюємо свої навички, слідкуємо та втілюємо новітні технології. Дизайнер спеціалізується у багатьох напрямках візуалізації. Таких як: 3-D, архітектура, графічний дизайн та ін.

       Виробнича частина спеціалізується  на підборі сучасних матеріалів та ефективному їх використанні під час виконання замовлення. Сумарний досвід в рекламі, основного складу фірми понад 20ть років.

Свідоцтво front DPA Статистика backNew Статистика front

DPA – Design Production Advertising

ТОВ «ДІПІЕЙ ГРУП» ЄДРПОУ 37219801 Є платником податку на прибуток на загальних підставах.
МФО 380805 Р/р 26006306869 в АТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ» у м.Києві

 

ЩО МИ РОБИМО

Публікацій немає

ВІДГУКИ

 

 

Листи подяки