Корпоративний стиль та Branding

Корпоративний стиль (К.С.)

– індивідуалізація Вашої компанії серед інших. Корпоративний стилю повинен бути створений таким чином, щоб кожен з першого разу міг зрозуміти чим займається Ваша компанія і якщо домагається такий ефект, значить К.С. створений правильно. Безпосередньо перед тим, як створити К.С. потрібно провести роботи по вивченню таких питань: діяльність фірми, напрямок фірми, для яких верст населення і цільової аудиторії і найбільш важливе це Ваші побажання. Після вивчення всієї інформації і з урахуванням всіх Ваших побажань розробляється логотип, колірна гамма, шрифт і т.д. Потім створюється візитки, бланки, конверти і інша атрибутика корпоративного стилю.

Ребрендинг
Поліпшення і модернізація старого Brand book. Ребрендинг робиться для того, щоб завжди бути актуальним і стильним на сьогоднішній день. Світові бренди завжди через певний проміжок часу, від 7-25, роблять ребрендинг. Найчастіше це поліпшення застарілого дизайну або розробка нового. Наприклад: Світовий бренд «Pepsi», практично кожні 10 років робить ребрендинг. Це помітно по хронології зміни логотипу і корпоративного стилю «Pepsi» (1898, 1905, 1906, 1940, 1950, 1962, 1973, 1991, 1998, 2009 року) і це дає можливість завжди йти в ногу зі зміною світових тенденцій.

Брендинг
це створення «Brand book», посібник правил з вказівками щодо використання дизайну і маркетингу для просування бренду. При створенні такої допомоги має опрацьовуватися і продумується кожен найдрібніший аспекту в величезному списку пунктів: діяльності, правил, філософії бренду, причини виникнення та цілей бренду, його напрямків, специфікації цільової аудиторії і коли будуть враховані всі пункти, Ваш Бренд буде успішний і розвиватися. Найголовніша задача бренду це бути впізнаваним і тримати свій імідж. Більше 50% споживачів купують товар, тільки тому, що це «БРЕНД».

Tags: Excepteur sint, Lorem ipsum