Логотипи

         Логотип – це обличчя фірми та найважливіший елемент Вашої компанії та головна візуальна відмінність від інших. Якщо назва повинна бути у всіх на слуху то логотип повинен закарбуватися візуально. Ви ж пам’ятаєте, який має вигляд такі лого як: Nike, Apple, Lacoste, Samsung, Chanel одразу перед очима: галочка (свуш), Червоно-біло-синя хвиля-смайлик, яблуко, крокодил, ммм… просто шрифт), СС з них одна інший бік. І пішла асоціація: кросівки, кола, смартфон, одяг для тенісистів, головний конкурент Яблука але виготовляють набагато більше техніки, парфум і мода. Ось які асоціації повинні бути у тих хто дивиться на Ваш логотип.

        Нажаль дуже багато клієнтів не серйозно відносяться до такої надважливої частини іміджу компанії і не прислухаються до порад. І кінцевий результат м’яко кажучи буває не дуже. Бо бояться “кричущих” логотипів, та кажуть – це занадто для нас, нам щось простіше, і виходить “сіра миша”, або навпаки з кучею різних елементів, хочуть всунути майже весь перелік продукції, які композиційно геть туди не клеїться. – ну, люди повинні розуміти чим ми займаємося. Тому виходить не зрозуміле, що таке і з назвою…

       Логотип повинен відображати основний напрямок компанії або відображати назву. Звичайно коли в самій назві компанії відображається чим компанія займається то це Золотий Грааль. Візьмемо декілька прикладів: логотип компанії Apple і компанії Ferrari, яблуко і кінь. Яблуко геть не асоціюється з смартфонами та гаджетами. Ну так, перший лого Apple це Ньютон, на якого падає яблуко, він був винахідником… Але по факту яблуко з електронікою не асоціюється але у всіх в світі майже перша асоціація з яблуком це компанія Apple. Це був приклад, коли логотип відображає назву. Далі розглянемо логотип Ferrari, на якому зображений кінь, з літерами S та F, бо повна назва компанії – Scuderia Ferrari, що в переклади – Стайня Феррарі. Кінь та цей логотип у нас асоціюється з потужними, спортивними і витонченими суперкарми. Тут логотип відображає чим займається компанія. Інші приклади назв та логотипів, Ми Вам розповімо коли Ви замовите у Нас розробку логотипа а краще комплексно з Корпорптивним стилем.
Логотип (з англ. Logo – фірмовий знак, type – надрукувати), Логотип (від грец. Λόγος – слово + τύπος – відбиток). Логотип його ще називають «Фірмовий блок». Восновном логотип складається з двох складових: «Фірмовий знак» і «Шрифтове накреслення».

Ціна: від 1000грн-5000грн. Розробляємо 2-3 варіанти. Допрацьовуємо 1- варіант.

Post has no taxonomies